Nieuwsbrief:

Simako-BDM Apeldoorn


www.simako-bdm.nl
055-3668591
Dealer van: 

BMW


Simako-BDM is een dealerbedrijf voor BMW Motoren met vestigingen in Elst (Gld) en Apeldoorn, de dealer voor Midden Gelderland!
Alle motoren van Simako-BDM Apeldoorn
40 motoren gevonden
BMW R 1200 GS ADVENTURE
BMW R 1200 GS ADVENTURE
€ 18.450,- p/mnd klik hier
2016, 51439 Km
Merkdealer
BMW F 800 GS
BMW F 800 GS
€ 11.450,- p/mnd klik hier
2015, 12568 Km
Merkdealer
BMW R 1200 GS
BMW R 1200 GS
€ 18.950,- p/mnd klik hier
2016, 25393 Km
Merkdealer
BMW R 1200 RT
BMW R 1200 RT
€ 13.450,- p/mnd klik hier
2011, 22696 Km
Merkdealer
BMW R 1200 GS ADVENTURE
BMW R 1200 GS ADVENTURE
€ 19.950,- p/mnd klik hier
2016, 29406 Km
Merkdealer
BMW K 1600 GT
BMW K 1600 GT
€ 18.450,- p/mnd klik hier
2014, 28707 Km
Merkdealer
BMW R 1200 GS ADVENTURE
BMW R 1200 GS ADVENTURE
€ 21.950,- p/mnd klik hier
2016, 13217 Km
Merkdealer
BMW C 600 SPORT
BMW C 600 SPORT
€ 8.450,- p/mnd klik hier
2015, 32618 Km
Merkdealer
BMW R 1200 RT
BMW R 1200 RT
€ 9.450,- p/mnd klik hier
2009, 74400 Km
Merkdealer
BMW R 1200 GS ADVENTURE
BMW R 1200 GS ADVENTURE
€ 18.950,- p/mnd klik hier
2014, 23798 Km
Merkdealer
BMW K 1600 GT
BMW K 1600 GT
€ 24.950,- p/mnd klik hier
2016, 4649 Km
Merkdealer
BMW S 1000 XR
BMW S 1000 XR
€ 16.750,- p/mnd klik hier
2016, 24377 Km
Merkdealer
BMW F 800 GS
BMW F 800 GS
€ 9.450,- p/mnd klik hier
2011, 32763 Km
Merkdealer
BMW F 800 GS
BMW F 800 GS
€ 11.950,- p/mnd klik hier
2016, 2500 Km
Merkdealer
BMW R 1200 RS
BMW R 1200 RS
€ 16.950,- p/mnd klik hier
2016, 5515 Km
Merkdealer
BMW F 800 GS
BMW F 800 GS
€ 12.750,- p/mnd klik hier
2016, 7048 Km
Merkdealer
BMW S 1000 XR
BMW S 1000 XR
€ 17.950,- p/mnd klik hier
2016, 12922 Km
Merkdealer
BMW K 1600 GT
BMW K 1600 GT
€ 14.950,- p/mnd klik hier
2012, 45605 Km
Merkdealer
BMW R 1200 RT
BMW R 1200 RT
€ 21.295,- p/mnd klik hier
2016, 19201 Km
Merkdealer
BMW HP 2 SPORT
BMW HP 2 SPORT
€ 19.450,- p/mnd klik hier
2009, 19890 Km
Merkdealer
Een stukje historie: BMW in 1924 - Toen Franz Bieber al in 1924 Duits kampioen werd met een standaard R 32, besloot BMW de sportieve successen vast te houden door ook kopklepmotoren te ontwikkelen. In de jaren twintig, toen Duitsland nog gebukt ging onder de herstelbetalingen na de Eerste Wereldoorlog, bloeide BMW. Er werden in die periode ca. 27.000 motorfietsen verkocht, ondanks het feit dat BMW's duurder waren dan andere motorfietsen. Vanaf het begin waren de BMW motorfietsen door hun sterke frame geschikt voor zijspangebruik. Er waren contracten met zijspanfabrikanten en zodoende kon men soms ook al het droog gewicht mét zijspan aangeven. Incidenteel werden kleinere (eencilinder) modellen uitgebracht. Opvallend is dat geen enkele eencilinder ooit met een zijklepmotor werd gebouwd, hoewel dit bij de tweecilinders tot aan de Tweede Wereldoorlog wel gebeurde.
© 2000 - 2018 Motoroccasion