Nieuwsbrief:

WMS Wanrooy Motor Sport

Van hobby tot beroep WMS staat voor Wanrooy motorsport. In de afgelopen 16 jaar is onze hobby uitgegroeid tot ons beroep. Sins 2002 verrichten wij in onze werkplaats aan huis alle reparaties en onderhoud. Wat wij ook bieden is schadeherstel aan uw motor in overleg met de klant. Ons bedrijf is gespecealiseerd in BMW motoren. Als u van goed motorrijden houdt, bent u hier aan het juiste adres. De door u gekochte motor(en) worden na overleg aan huis gebracht door heel Nederland. Naast dit geven wij service en garantie.
Alle motoren van WMS Wanrooy Motor Sport
5 motoren gevonden
BMW S 1000 XR
BMW S 1000 XR
€ 18.750,- p/mnd klik hier
2017, 6746 Km
BMW R 1200 GS ABS-ASC-ESA
BMW R 1200 GS ABS-ASC-ESA
€ 15.750,- p/mnd klik hier
2014, 15556 Km
BMW R 1200 GS ABS-ASC-ESA
BMW R 1200 GS ABS-ASC-ESA
€ 15.750,- p/mnd klik hier
2014, 22941 Km
BMW R 1200 GS LC
BMW R 1200 GS LC
€ 14.750,- p/mnd klik hier
2014, 8856 Km
BMW R 1200 GS LC
BMW R 1200 GS LC
€ 21.000,- p/mnd klik hier
2017, 10601 Km
Wist u dat: In de motortaal "Hardtail" betekent: Letterlijk: stijve of harde achterkant. In dit geval de benaming voor een frame dat niet is uitgevoerd met een scharnierende achterbrug, noch met plunjervering. Kortweg een stijf frame genoemd. De meeste Europese en Amerikaanse motorfietsen uit de jaren twintig, dertig en begin jaren veertig hadden een stijf frame. De Britse en de Duitse motorfietsindustrie kwamen als eerste uit met seriemodellen die beschikten over zowel achter- als voorvering. De ooit toonaangevende Engelse motorindustrie tekende voor de eerste generatie massaal uitgevoerde semi-hydraulische voor- en achterschokbreking. In Engeland werd de Matchless G3L (l voor light) als eerste met een telescopische voorvork uitgerust aan het begin van de Tweede Wereldoorlog. De Amerikaanse industrie bleek op dit gebied het conservatiefst. De zware Indians werden in 1940 nog uitgerust met het Springframe, waarbij plunjervering was verwerkt in de achterwielophanging. Harley-Davidson ging met zijn zwaarste modellen pas in 1958 over op een frame met scharnierende achterbrug na in 1949 de springervoor vork door een hydraulische voorvork te hebben vervangen. De op zich uiterst trage aanpassing van het rijwielgedeelte van de topmodellen aan de moderne stroom van Europese motorfietsontwerpen, trompetterde het reclamebureau van Harley-Davidson van de daken als ongekende noviteit op het gebied van motorrijderscomfort. De begeleidende namen van modellen als Hydra Glide (hard tail met hydraulische voorvork) en Duo Glide (hydraulische voorvork Ún achtervering) getuigen van een bombastische mythologisering van een door Harley-Davidson matig ontwikkelde schokbrekingstechniek. Een hard tail komt bij moderne fabrieksmotorfietsen niet meer voor. Bij sommige motorfietsen ziet het er overigens wel zo uit omdat de schokbreker(s) weggewerkt zijn onder of boven het motorblok. Bij Harley-Davidson werd met het Softail-frame voor de hard tail-look gekozen omdat deze in is bij customrijders.
© 2000 - 2018 Motoroccasion