Nieuwsbrief:

ZERO  DS ZF 7.2 - 2018

Garantie: Ja
1 Km
Sequoia Green matte
OmschrijvingTechniekBetaalgemakBedrijf
MY18 ZERO DS ZF7.2 11 KW

RIDE THROUGH ANYTHING

De Zero DS is de meest veelzijdige elektrische motorfiets ter wereld. Gemakkelijk manoeuvreerbaar in terrein en snel en wendbaar op asfalt. Dankzij de flinke veerweg van de schokdempers op de Zero DS en de dual-purpose banden kunnen motorrijders zo ongeveer elke ondergrond aan. Het soepel afgegeven aandrijfkoppel en de ergonomisch rechte zithouding zorgen dat je als motorrijder snel en comfortabel arriveert op je bestemming, waar dan ook.

Zero DS ZF7.2 11 kW – De compacte bouw van de 7,2 kWh accu creëert ruimte voor een handig bergvak en bespaart bovendien een gewicht van liefst 43 kg, gunstig natuurlijk voor de wendbaarheid. In veel gebieden zijn de eisen aan het rijbewijs (A1 of B) voor motoren met een vermogen tot 11 kilowatt minder streng. De regelgeving verschilt per land.

Voorzien van Sequoia Green matte lak

Hoofdkenmerken van de Zero DS

De uiterst efficiënte aandrijving heeft geen periodiek onderhoud nodig en functioneert zonder complex koelsysteem

Zero Motorcycles heeft in eigen beheer de Z-Force® motor ontwikkeld, deze staat in de sector bekend als de meest efficiënte, krachtige, compacte, borstelloze en afgesloten luchtgekoelde motor

De accupacks hebben vijf jaar garantie, ongeacht het aantal gereden kilometers

De Z-Force® IPM (Interior Permanent Magnet) motor is zeer efficiënt en wordt snel door de lucht gekoeld voor verbeterde prestaties bij hard rijden en langere tijd op topsnelheid rijden.

De Zero DS ZF7.2 11 kW is voorzien van de Z-Force® 75-5 motor en produceert 31 pk en 108 Nm koppel

Het "Just ride" direct-drivesysteem werkt elegant met een onderhoudsvrije Poly Chain® HTD® Carbon™ riem: geen koppeling, niet schakelen en geen behoefte aan een zware en complexe transmissie

De Zero Motorcycles app biedt behalve de standaardmodi “sport” en “eco” ook de modus “custom”. Hiermee kunnen motorrijders het prestatieprofiel van hun voorkeur invoeren en gedetailleerde statistieken over het energieverbruik bekijken

Met de optionele Power Tank-accessoire kunnen de 102 V power packs op meerdere manieren geconfigureerd worden voor aanpassing van het rijbereik: 7,2 kWh, 14,4 kWh of 18,0 kWh

De accuceltechnologie zorgt voor een ongeëvenaard lange acculevensduur, even lang als de motorfiets zelf

Als gebruiker kun je zelf de regeneratieve remniveaus instellen

De 1,3 kW onboard lader past op elk huishoudelijk stopcontact en kan worden gebruikt in combinatie met de optioneel leverbare Quick Charger- en/of Charge Tank-accessoire voor korte oplaadtijden

Het uit aluminium van luchtvaartkwaliteit vervaardigde twin-spar chassis is licht van gewicht en de torsiestijfheid ervan bevordert een precieze handling en ongeëvenaarde duurzaamheid

De customizable en volledig instelbare Showa-schokdempers verbeteren het rijcomfort en de stuureigenschappen

Het Bosch antiblokkeerremsysteem staat garant voor de kortste remweg onder uiteenlopende omstandigheden

Veelzijdige Pirelli MT-60 banden staan borg voor uitstekende trekkracht in terrein en op de openbare weg. De werking in bochten en de rechtuitstabiliteit zijn duidelijk superieur, evenals het weggedrag onder natte rijomstandigheden

De aerodynamisch gevormde onderkuip verbetert de koeling van het aandrijfsysteem

Het contrastrijke lcd-scherm met achtergrondverlichting toont de laadstatus, het gekozen prestatieprofiel en de voornaamste rijstatistieken

Geïntegreerde, afsluitbare, waterbestendige compartimenten en het tankbergvak zorgen voor handige bergruimte

 

 


Opties en Accessoires:
Mia / Kia Mogelijk




Deze motor is na aanpassing geschikt voor A2 rijbewijs.
Electric Motorcycles
Ook van deze verkoper:
Wist u dat: In de motortaal "Big Black Bomber" betekent: Aan het model cb450 van Honda (450CC kopklep staande twin), dat in 1965 werd geïntroduceerd, werd de bijnaam Black Bomber o f Big Black Bomber toegekend. Tot dat moment was het zwaarste model van het Japanse merk een 350CC motorfiets. Eigenlijk ging iedereen er op dat moment nog van uit dat de Japanners zich zouden beperken tot het ma­ken van bromfietsen en lichte motorfietsen. Met de introduc­tie van de cb450 werd het tegendeel aangetoond. Vandaar ook het predikaat big, immers, voor een Japanse motorfiets was een cilinderinhoud van 450CC veel. Black verwijst naar de zwarte lak, waarin de beginseries van deze motorfiets werden uitge­voerd. Honda pikte de naam Big Black Bomber vervolgens in haar advertenties op: ‘Meet the big black bomber, the biggest beefiest touring twin from Japan. Sit astride this black beauty’, schreeuwden de advertenties. Vermoedelijk verwees de naam bomber slechts naar het feit dat dit model een donker en sonoor uitlaatgeluid produceerde, analoog aan de staande twins van Triumph, Norton en BSA. De Big Black Bomber kon zich ove­rigens nog niet echt meten met de zware Engelse twins, maar de introductie ervan was een teken dat dit snel kon verande­ren. Aldus geschiedde, want in de jaren zeventig werd de En­gelse motorfietsindustrie door de Japanse weggevaagd. De cb450 Black Bomber verwierf de reputatie van sportieve motor­fiets, waar veel mee werd geraced. Te midden van de high tech motorfietsen van nu is de status van de Big Black Bomber die van een klassieke Japanner.
© 2000 - 2018 Motoroccasion