Nieuwsbrief:

ZERO  SR 11.4 - 2014

Garantie: Ja
25561 Km
.
OmschrijvingTechniekBetaalgemakBedrijf
Transmissie: Handgeschakeld


Zeer mooie Zero SR ZF12.4 uit 2014 met 25561km op de teller. Origineel Nederlandse motor en afkomstig van de 1e eigenaar. Verder is deze motor voorzien van wat leuke opties zoals Handvat verwarming, led knipperlichten, Wilbers achterschokbreker en een korte kentekenplaathouder.

De Zero SR is een sportieve elektrische nakedbike met een enorme berg koppel (146nm) en een acceleratie van 0 tot 100 in 3.3 seconden geef je veel traditionele sportmotoren het nakijken als je geruisloos bij het stoplicht weg trekt. De sportieve maar comfortabele zithouding en de strak afgestelde veerring maken deze motor ook geschikt voor het betere bochtenwerk.



Motor Motion, de specialist voor iedere motorrijder!

U kunt bij ons terecht voor jonge gebruikte motoren, kleding, onderdelen, accessoires, reparaties en onderhoud.

Openingstijden: Dinsdag t/m Vrijdag van 9:00 tot 17:30 uur.
Zaterdag van 9:00 tot 17:00 uur.

Adres: Meidoornlaan 18 4902 SC Oosterhout
Telefoon: 0162 769077

Direct (gebruikte) onderdelen of kleding bestellen ga dan naar de website van MotorMotion u heeft het dan de volgende dag in huis.




Deze motor is na aanpassing geschikt voor A2 rijbewijs.
Motor Motion
Ook van deze verkoper:
Wist u dat: In de motortaal "Dream" betekent: Naam die het Japanse Honda, ’s werelds grootste producent van motorfietsen, decennia lang gebruikte voor verschillende van haar modellen. Honda’s eerste echte motorfiets, Model D, een 980cc eencilinder tweetakt, werd in 1949 uitgebracht. Om dit te vieren werd een feestje voor de circa twintig medewerkers van het kleine motorfabriekje georganiseerd. Iemand moet toen hebben gezegd dat ‘een droom werkelijkheid was geworden’. De grondlegger van het bedrijf, Soichiro Honda, kwam dit ter ore, waarna de eerste Honda Dream een feit werd. In 1951 werd de eerste Honda met een viertakt motorfiets geintroduceerd, de 146cc metende eencilinder Dream-E, in het midden van de jaren vijftig gevolgd door de 250CC Dream SA en de 350CC Dream SB . Motorfietsen met een plaatstalen geperst frame en een rubberen zweefzadel, waarbij goed was gekeken naar de modellen van het Duitse NSU . In 1957 bracht Honda de eerste twin op de Japanse markt (de C70 met 250CC motor). In de jaren zestig zou Honda met (aanvankelijk) lichte twin Dreams de Europese en Amerikaanse markt openbreken.
© 2000 - 2018 Motoroccasion