Nieuwsbrief:

Motor zoeken

YAMAHA SELECT OCCASIONS
MOTORBEURS UTRECHT
Merk:
Type:
Categorie:
Afstand:
Bouwjaar:
-
Tellerstand:
-
Prijs:
-
Prijs per maand:
-
Motorinhoud:
-
Geschikt voor:
  
Trefwoorden:
Zoeken
Reset

Advertentie

Like ons op facebook

Sorteer op:
KAWASAKI
Z 1000
Wis filters
KAWASAKI Z 1000
KAWASAKI Z 1000
€ 3.950,- p/mnd klik hier
1979, 56423 Km
KAWASAKI Z 1000
KAWASAKI Z 1000
€ 5.950,- p/mnd klik hier
1979,
KAWASAKI Z 1000
KAWASAKI Z 1000
€ 7.950,- p/mnd klik hier
1979, 47211 Km
KAWASAKI Z 1000
KAWASAKI Z 1000
€ 2.250,- p/mnd klik hier
1980, 55000 Km
KAWASAKI Z 1000
KAWASAKI Z 1000
€ 3.950,- p/mnd klik hier
2003, 48748 Km
KAWASAKI Z 1000
KAWASAKI Z 1000
€ 4.289,- p/mnd klik hier
2003, 50440 Km
KAWASAKI Z 1000
KAWASAKI Z 1000
€ 3.990,- € 4.490,- p/mnd klik hier
2003, 45700 Km
KAWASAKI Z 1000
KAWASAKI Z 1000
€ 4.490,- p/mnd klik hier
2003, 12000 Km
KAWASAKI Z 1000
KAWASAKI Z 1000
€ 4.950,- p/mnd klik hier
2003, 14798 Km
KAWASAKI Z 1000
KAWASAKI Z 1000
€ 3.890,- p/mnd klik hier
2004, 36576 Km
KAWASAKI Z 1000
KAWASAKI Z 1000
€ 3.940,- p/mnd klik hier
2004, 34500 Km
KAWASAKI Z 1000
KAWASAKI Z 1000
€ 3.950,- p/mnd klik hier
2004, 49000 Km
KAWASAKI Z 1000
KAWASAKI Z 1000
€ 4.099,- p/mnd klik hier
2004, 38154 Km
KAWASAKI Z 1000
KAWASAKI Z 1000
€ 4.250,- p/mnd klik hier
2004, 39000 Km
KAWASAKI Z 1000
KAWASAKI Z 1000
€ 4.390,- p/mnd klik hier
2004, 22483 Km
KAWASAKI Z 1000
KAWASAKI Z 1000
€ 4.395,- p/mnd klik hier
2004, 21071 Km
KAWASAKI Z 1000
KAWASAKI Z 1000
€ 4.500,- p/mnd klik hier
2004, 34210 Km
Merkdealer
KAWASAKI Z 1000
KAWASAKI Z 1000
€ 4.250,- p/mnd klik hier
2005, 30300 Km
KAWASAKI Z 1000
KAWASAKI Z 1000
€ 4.250,- p/mnd klik hier
2005, 22100 Km
KAWASAKI Z 1000
KAWASAKI Z 1000
€ 4.290,- p/mnd klik hier
2005, 46134 Km
Een stukje historie: AERMACCHI in 1964 - De meest ingrijpende verandering aan de Golden Wing voor 1965 betrof hoofdzakelijk de transmissie. In plaats van de natte koppeling die werd gevoerd werd een droog type meerplaten koppeling toegepast en een meer robuustere vijf-bak werd gemonteerd. Verkocht over de gehele wereld waren deze modellen in grotere aantallen verspreid dan de Manx Nortons, 7Rs of G50s ooit. Het verhaal van de 350 cc Golden Wing is ook interessant. Het was eerst de bedoeling om het te laten deelnemen in de 500 cc competities en werd eind 1962 in gebruik genomen waarbij wederom een cilindervergroting werd toegepast. De 72 mm bij 72 mm boring en slag en het lichte gewicht tesamen met zijn wendbaarheid, vergelijkbaar met de BSA Victor, was aardig succesvol in de Italiaanse motorcross. Daarbij won men twee nationale kampioenschappen, alvorens men besloot dit op te geven en zich meer te concentreren op wegracers. Verbouwde modellen verschenen als produktiemotoren in 250 cc en 293 cc versies, beide met veel vermogen in de lagere toerentallen.
© 2000 - 2018 Motoroccasion