Nieuwsbrief:

Motor zoeken

YAMAHA SELECT OCCASIONS
Merk:
Type:
Categorie:
Prijs:
-
Bouwjaar:
-
Tellerstand:
-
Meer opties
Zoeken
Reset

Top Motoren Selectie

Advertentie

Like ons op facebook

Sorteer op:
KYMCO GRAND DINK 250
KYMCO GRAND DINK 250
€ 1.250,- p/mnd klik hier
2005, 20782 Km
KYMCO XCITING 500
KYMCO XCITING 500
€ 2.990,- p/mnd klik hier
2007, 31168 Km
KYMCO XCITING 500I ABS
KYMCO XCITING 500I ABS
€ 2.990,- p/mnd klik hier
2007, 31190 Km
KYMCO DOWNTOWN 350 I
KYMCO DOWNTOWN 350 I
€ 4.450,- p/mnd klik hier
2007, 20786 Km
KYMCO AGILITY 150
KYMCO AGILITY 150
€ 1.375,- p/mnd klik hier
2010, 17800 Km
Merkdealer
Prijs per maand, klik hier
KYMCO DOWNTOWN 300I ABS
KYMCO DOWNTOWN 300I ABS
€ 2.390,- p/mnd klik hier
2010, 55000 Km
KYMCO DOWNTOWN 300I ABS
KYMCO DOWNTOWN 300I ABS
€ 3.650,- € 4.290,- p/mnd klik hier
2012, 22267 Km
KYMCO MYROAD 700I
KYMCO MYROAD 700I
€ 4.500,- p/mnd klik hier
2012, 29496 Km
KYMCO MYROAD 700I
KYMCO MYROAD 700I
€ 5.250,- p/mnd klik hier
2012, 1207 Km
KYMCO AGILITY 200
KYMCO AGILITY 200
€ 1.450,- p/mnd klik hier
2014, 15613 Km
KYMCO DOWNTOWN 300I
KYMCO DOWNTOWN 300I
€ 4.590,- p/mnd klik hier
2014, 13370 Km
KYMCO AGILITY 125
KYMCO AGILITY 125
€ 1.749,- p/mnd klik hier
2015, 7800 Km
KYMCO AGILITY 200
KYMCO AGILITY 200
€ 1.999,- p/mnd klik hier
2015, 11000 Km
KYMCO NEW DOWNTOWN 350i ABS
KYMCO NEW DOWNTOWN 350i ABS
€ 4.350,- p/mnd klik hier
2015, 18000 Km
Merkdealer
Prijs per maand, klik hier
KYMCO DOWNTOWN 300I ABS
KYMCO DOWNTOWN 300I ABS
€ 3.950,- € 4.450,- p/mnd klik hier
2015, 11834 Km
KYMCO DOWNTOWN 350 I
KYMCO DOWNTOWN 350 I
€ 4.950,- p/mnd klik hier
2015, 20786 Km
KYMCO AGILITY 150
KYMCO AGILITY 150
€ 3.198,- p/mnd klik hier
2017, 0 Km Nieuw
KYMCO AGILITY 200
KYMCO AGILITY 200
€ 2.798,- p/mnd klik hier
2018, 0 Km Nieuw
KYMCO X-TOWN 300i ABS
KYMCO X-TOWN 300i ABS
€ 5.299,- p/mnd klik hier
2018, 0 Km Nieuw
Merkdealer
Prijs per maand, klik hier
KYMCO NEW DOWNTOWN 125i ABS
KYMCO NEW DOWNTOWN 125i ABS
€ 5.399,- p/mnd klik hier
2018, 1 Km Nieuw
Merkdealer
Prijs per maand, klik hier
Een stukje historie: AERMACCHI in 1958 - 1958 250 cc Aermacchi Chimera Dit nieuwe model werd geÔntroduceerd in 1956. Alhowel er veel belangstelling werd getoond verkocht dit model niet goed, zowel in als buiten ItaliŽ. Daarop werd besloten dit model te strippen om er een meer bijzondere machine van te maken. Bianchi keerde terug naar de tekentafel met in zijn achterhoofd de duidelijke opdracht om zo min mogelijk verdere fabricagekosten te maken. Dit verklaart de enkele-buis achterbrug en de horizontale positie van het blok, beide toepassingen die voor de originele eerste uitvoering werden gebruikt. Op dat momemt, toen Italiaanse designers overmaat-zuigerstangen als een must zagen besloot Bianchi de Chimera een andere drijfstang te geven, de zgn. push-rod . Dit was in het belang van een vereenvoudigde onderhoudsintensiteit en maakte een OHC inrichting niet noodzakelijk. In de verdere ontwikkeling van een race-versie voor Aermacchi werd dit concept dan ook succesvol. De eerste introductie van de Chimera was een 175 cc machine maar eerder was achter de schermen ook al gewerkt aan een 250 cc versie waardoor beide modellen gezamenlijk op de wegen verschenen. Gedurende een lange tijd werd door Aermacchi hun sportpotentieel onderzocht. In 1957 werd een getuned 175 cc model, met 16 pk in plaats van de standaard 14 pk (beide bij 8.000 toeren), beschikbaar gemaakt voor gebruik in de Italiaanse GP s. Later werden de 250 cc modellen populair onder de racers. Het debuut van deze machine geschiedde tijdens de in 1960 gehouden Duitse GP met als coureur Alberto Pagani en was een zo groot succes tusse de creme de la creme dat men besloot deze macine in een beperkt aantal ook particulier aan te bieden.
© 2000 - 2018 Motoroccasion