Nieuwsbrief:

Motor zoeken

YAMAHA SELECT OCCASIONS
Merk:
Type:
Categorie:
Prijs:
-
Bouwjaar:
-
Tellerstand:
-
Meer opties
Zoeken
Reset

Top Motoren Selectie

Advertentie

Like ons op facebook

Sorteer op:
KYMCO XCITING 500
KYMCO XCITING 500
€ 2.990,- p/mnd klik hier
2005, 23980 Km
KYMCO PEOPLE 125
KYMCO PEOPLE 125
€ 875,- p/mnd klik hier
2006, 43487 Km
KYMCO XCITING 500I ABS
KYMCO XCITING 500I ABS
€ 2.990,- p/mnd klik hier
2007, 31190 Km
KYMCO XCITING 500
KYMCO XCITING 500
€ 2.990,- p/mnd klik hier
2007, 31168 Km
KYMCO DOWNTOWN 350 I
KYMCO DOWNTOWN 350 I
€ 4.450,- p/mnd klik hier
2007, 20786 Km
KYMCO PEOPLE S 300I
KYMCO PEOPLE S 300I
€ 1.950,- p/mnd klik hier
2009, 20000 Km
KYMCO AGILITY 150
KYMCO AGILITY 150
€ 1.375,- p/mnd klik hier
2010, 17800 Km
Merkdealer
Prijs per maand, klik hier
KYMCO DOWNTOWN 300I ABS
KYMCO DOWNTOWN 300I ABS
€ 3.790,- p/mnd klik hier
2012, 22267 Km
KYMCO MYROAD 700I
KYMCO MYROAD 700I
€ 4.500,- p/mnd klik hier
2012, 29496 Km
KYMCO MYROAD 700I
KYMCO MYROAD 700I
€ 4.950,- p/mnd klik hier
2012, 1207 Km
KYMCO K-PIPE 125
KYMCO K-PIPE 125
€ 1.499,- p/mnd klik hier
2013, 1500 Km
KYMCO AGILITY 200
KYMCO AGILITY 200
€ 1.450,- p/mnd klik hier
2014, 15613 Km
KYMCO DOWNTOWN 300I
KYMCO DOWNTOWN 300I
€ 4.290,- p/mnd klik hier
2014, 13370 Km
KYMCO AGILITY 125
KYMCO AGILITY 125
€ 1.749,- p/mnd klik hier
2015, 7800 Km
KYMCO AGILITY 200
KYMCO AGILITY 200
€ 1.999,- p/mnd klik hier
2015, 11000 Km
KYMCO DOWNTOWN 300I
KYMCO DOWNTOWN 300I
€ 3.890,- p/mnd klik hier
2015, 13105 Km
KYMCO DOWNTOWN 300I ABS
KYMCO DOWNTOWN 300I ABS
€ 3.950,- p/mnd klik hier
2015, 11834 Km
KYMCO DOWNTOWN 350 I
KYMCO DOWNTOWN 350 I
€ 4.950,- p/mnd klik hier
2015, 20786 Km
KYMCO AGILITY 150
KYMCO AGILITY 150
€ 3.198,- p/mnd klik hier
2017, Nieuw
KYMCO XCITING 400I ABS
KYMCO XCITING 400I ABS
€ 6.250,- p/mnd klik hier
2017, 1400 Km
Merkdealer
Prijs per maand, klik hier
Een stukje historie: BMW in 1953 - In 1950 werden er weer tweecilinders geproduceerd. Het systeem met de “gekoppelde” toer- en sportmodellen werd losgelaten, want er werden geen zijklepmotoren meer gebruikt. Incidenteel zouden nog wel sportieve modellen worden gemaakt, zoals de R 68 (1952) en de R 69 (1955). Toch moest het “sportieve” element van BMW’s met een korreltje zout genomen worden. Ze konden qua prestaties en uitstraling niet in de schaduw staan van de Britse één- en tweecilinders. Daar moest BMW het ook niet van hebben. BMW kreeg vanaf de jaren vijftig het imago van “degelijk”, “betrouwbaar” en “waardevast”. Voor liefhebbers van vlottere motorfietsen gold het merk echter als “oubollig”. Met de introductie van de 35 pk sterke R 68 in 1952 deed BMW een poging een snelle motorfiets neer te zetten, maar het rijwielgedeelte was niet opgewassen tegen zo veel vermogen.
© 2000 - 2019 Motoroccasion