Nieuwsbrief:

Motor zoeken

YAMAHA SELECT OCCASIONS
Merk:
Type:
Categorie:
Prijs:
-
Bouwjaar:
-
Tellerstand:
-
Meer opties
Zoeken
Reset

Top Motoren Selectie

Advertentie

Like ons op facebook

Sorteer op:
ROYAL ENFIELD BULLET 350
ROYAL ENFIELD BULLET 350
€ 4.950,- p/mnd klik hier
1950, 14000 Km
ROYAL ENFIELD BULLET 500
ROYAL ENFIELD BULLET 500
€ 3.490,- p/mnd klik hier
2000, 27300 Km
ROYAL ENFIELD CLASSIC 500
ROYAL ENFIELD CLASSIC 500
€ 3.950,- p/mnd klik hier
2008, 2588 Km
ROYAL ENFIELD CLASSIC 500
ROYAL ENFIELD CLASSIC 500
2009, 6783 Km
ROYAL ENFIELD CONTINENTAL GT
ROYAL ENFIELD CONTINENTAL GT
€ 4.750,- p/mnd klik hier
2014, 13765 Km
ROYAL ENFIELD BULLET 500
ROYAL ENFIELD BULLET 500
€ 5.450,- p/mnd klik hier
2015, 5000 Km
ROYAL ENFIELD CONTINENTAL GT
ROYAL ENFIELD CONTINENTAL GT
€ 5.490,- p/mnd klik hier
2015, 12900 Km
ROYAL ENFIELD CLASSIC DESERT STORM
ROYAL ENFIELD CLASSIC DESERT STORM
€ 5.250,- p/mnd klik hier
2016, 5982 Km
ROYAL ENFIELD CLASSIC 500
ROYAL ENFIELD CLASSIC 500
€ 5.600,- p/mnd klik hier
2016, 529 Mls
ROYAL ENFIELD CONTINENTAL GT
ROYAL ENFIELD CONTINENTAL GT
€ 6.250,- p/mnd klik hier
2017, 80 Km Nieuw
ROYAL ENFIELD HIMALAYAN
ROYAL ENFIELD HIMALAYAN
€ 5.699,- p/mnd klik hier
2018, 0 Km Nieuw
ROYAL ENFIELD HIMALAYAN
ROYAL ENFIELD HIMALAYAN
€ 5.699,- p/mnd klik hier
2018, 0 Km Nieuw
ROYAL ENFIELD BULLET 500
ROYAL ENFIELD BULLET 500
€ 5.999,- p/mnd klik hier
2018, 0 Km Nieuw
ROYAL ENFIELD CLASSIC 500
ROYAL ENFIELD CLASSIC 500
€ 7.199,- p/mnd klik hier
2018, 0 Km Nieuw
ROYAL ENFIELD CLASSIC 500
ROYAL ENFIELD CLASSIC 500
€ 7.299,- p/mnd klik hier
2018, 0 Km Nieuw
ROYAL ENFIELD CLASSIC 500
ROYAL ENFIELD CLASSIC 500
€ 7.299,- p/mnd klik hier
2018, 0 Km Nieuw
ROYAL ENFIELD CLASSIC 500
ROYAL ENFIELD CLASSIC 500
€ 7.399,- p/mnd klik hier
2018, 0 Km Nieuw
Een stukje historie: HONDA in 1946 - De bedoeling van dhr Honda was om de opgekochte motorblokken op een fietsframe te monteren. In oktober van 1946 had zijn kleine fabriekje in Hamatatsu een complete productielijn met omgebouwde fietsframes naar een tweetakt motorfiets. Omdat er ernstige brandstoftekorten waren paste men de blokken aan om op terpentine te lopen. Deze brandstof destilleerden ze zelf (!) uit dennenbomen en werd door geheel Japan verkocht. Terpentine of terpentinegas was natuurlijk niet het meest geschikte destillaat om het blokje te laten snorren en men moest daarom eerst een straf stukje op de pedalen om het blok op temperatuur te brengen. Honda's eerste motorfietsen waren erg succesvol en al gauw werden alle blokken opgebruikt. Door de uitstekende start beschikte men over voldoende cash-flow om geheel in eigen huis de productie te laten verlopen. Men begon daarop met het ontwerpen en bouwen van een 50 cc motorblok.
Snel navigeren? Bekijk hier alle typen van ROYAL ENFIELD
© 2000 - 2018 Motoroccasion