Nieuwsbrief:

Motor zoeken

YAMAHA SELECT OCCASIONS
Merk:
Type:
Categorie:
Prijs:
-
Bouwjaar:
-
Tellerstand:
-
Meer opties
Zoeken
Reset

Top Motoren Selectie

Advertentie

Like ons op facebook

Sorteer op:
YAMAHA FJR 1300
YAMAHA FJR 1300
€ 2.990,- p/mnd klik hier
2001, 120348 Km
YAMAHA FJR 1300
YAMAHA FJR 1300
€ 3.450,- p/mnd klik hier
2001, 73000 Km
YAMAHA FJR 1300
YAMAHA FJR 1300
€ 4.245,- p/mnd klik hier
2001, 39640 Mls
YAMAHA FJR 1300
YAMAHA FJR 1300
€ 2.945,- p/mnd klik hier
2002, 141205 Km
YAMAHA FJR 1300
YAMAHA FJR 1300
€ 2.950,- p/mnd klik hier
2002, 96000 Km
YAMAHA FJR 1300
YAMAHA FJR 1300
€ 3.275,- p/mnd klik hier
2002, 104432 Km
YAMAHA FJR 1300
YAMAHA FJR 1300
€ 3.650,- p/mnd klik hier
2002, 87240 Km
YAMAHA FJR 1300
YAMAHA FJR 1300
€ 3.950,- p/mnd klik hier
2002, 61050 Km
YAMAHA FJR 1300
YAMAHA FJR 1300
€ 4.195,- p/mnd klik hier
2002, 77900 Km
YAMAHA FJR 1300
YAMAHA FJR 1300
€ 4.750,- p/mnd klik hier
2002, 63642 Km
Merkdealer
Prijs per maand, klik hier
YAMAHA FJR 1300
YAMAHA FJR 1300
€ 5.200,- p/mnd klik hier
2002, 64891 Km
YAMAHA FJR 1300
YAMAHA FJR 1300
€ 3.240,- p/mnd klik hier
2003, 118204 Km
YAMAHA FJR 1300
YAMAHA FJR 1300
€ 3.995,- p/mnd klik hier
2003, 111560 Km
Merkdealer
Prijs per maand, klik hier
YAMAHA FJR 1300
YAMAHA FJR 1300
€ 4.250,- p/mnd klik hier
2003, 81550 Km
Merkdealer
Prijs per maand, klik hier
YAMAHA FJR 1300
YAMAHA FJR 1300
€ 4.790,- p/mnd klik hier
2003, 74220 Km
YAMAHA FJR 1300
YAMAHA FJR 1300
€ 5.750,- p/mnd klik hier
2003, 50000 Km
YAMAHA FJR 1300
YAMAHA FJR 1300
€ 5.990,- p/mnd klik hier
2003, 68379 Km
YAMAHA FJR 1300
YAMAHA FJR 1300
€ 6.990,- p/mnd klik hier
2003, 4100 Km
YAMAHA FJR 1300
YAMAHA FJR 1300
€ 4.450,- p/mnd klik hier
2004, 47003 Km
Merkdealer
Prijs per maand, klik hier
YAMAHA FJR 1300 A
YAMAHA FJR 1300 A
€ 4.750,- p/mnd klik hier
2004, 112792 Km
Een stukje historie: HONDA in 1959 - In 1959 werd de laatste Benly als moderne verschijning met een 125 cc OHC viertakt tweecylinderblok op de markt gebracht. Het was goed voor 112 km/uur en kreeg de type aanduiding C92 mee. In juli van 1958 introduceerde men in Japan 's werelds meest succesvolle motorfiets ooit, de C100 Super Cub. Het ontwerpen van de Super Cub nam drie jaar in beslag en werd een goedkope en praktische motorfiets die iedereen wel ergens voor kon gebruiken. Deze multifunctionele machine had een 50cc viertakt OHV motorblok, een centrifugaalkoppeling en een drietraps transmissie. Het was een motor die zo gemakkelijk te berijden was dat iedere opstapper van de bromfiets maar ook iemand zonder ervaring er als vanzelf mee wegreed. Het innovatieve frame zonder middenstang deed het ook goed bij de dames en zette een nieuwe trend in het segment woon-werk verkeer. Het woord "scooterette" werd gebruikt om het type zonder middenstang aan te duiden en werd verkocht in een 50, 70 en 90 cc versie. In 1959 werd de eerste Honda motorfiets verkocht in Amerika en werd daardoor meteen 's werelds best verkochtte transportartikel (dertig miljoen tot op heden). Als bewijs van het superbe concept en design is het feit dat de hedendaagse C50, C70 en C90's alleen maar detailverbeteringen hebben ondergaan in het nu vijfentwintig-jarig gebruik van het ontwerp van deze motorblokken. In datzelfde jaar, 1959, introduceerde Honda de 250 cc C72 Dream in Amsterdam. Dit was de eerste Japanse motorfiets die officieel werd geŽxposeerd in Europa. Het publiek verbaasde zich over het ongewone geperste stalen frame, de scharnierende achterbrug en de voorvering, het aluminium OHC motorblok, de startmotor en de knipperlichtinstallatie.
Snel navigeren? Bekijk hier alle typen van YAMAHA
© 2000 - 2018 Motoroccasion