Nieuwsbrief:

Motor zoeken

YAMAHA SELECT OCCASIONS
MOTORBEURS UTRECHT
Merk:
Type:
Categorie:
Afstand:
Bouwjaar:
-
Tellerstand:
-
Prijs:
-
Prijs per maand:
-
Motorinhoud:
-
Geschikt voor:
  
Trefwoorden:
Zoeken
Reset

Advertentie

Like ons op facebook

Sorteer op:
YAMAHA
YZF R1
Wis filters
YAMAHA YZF R1
YAMAHA YZF R1
€ 2.650,- p/mnd klik hier
1999, 37000 Km
YAMAHA YZF R1
YAMAHA YZF R1
€ 2.749,- p/mnd klik hier
1999, 48615 Km
YAMAHA YZF R1
YAMAHA YZF R1
€ 2.990,- p/mnd klik hier
1999, 46357 Km
YAMAHA YZF R1
YAMAHA YZF R1
€ 2.890,- p/mnd klik hier
2001, 39737 Km
YAMAHA YZF R1
YAMAHA YZF R1
€ 3.750,- p/mnd klik hier
2001, 46479 Km
YAMAHA YZF R1
YAMAHA YZF R1
€ 3.950,- p/mnd klik hier
2001, 37570 Km
Merkdealer
YAMAHA YZF R1
YAMAHA YZF R1
€ 1.999,- p/mnd klik hier
2002, 98410 Km
YAMAHA YZF R1
YAMAHA YZF R1
€ 3.495,- p/mnd klik hier
2002, 29000 Km
YAMAHA YZF R1
YAMAHA YZF R1
€ 3.680,- p/mnd klik hier
2002, 37680 Km
YAMAHA YZF R1
YAMAHA YZF R1
€ 3.995,- p/mnd klik hier
2002, 45745 Km
YAMAHA YZF R1
YAMAHA YZF R1
€ 2.890,- p/mnd klik hier
2003, 55583 Km
YAMAHA YZF R1
YAMAHA YZF R1
€ 2.950,- p/mnd klik hier
2003, 47000 Km
Frank, BRA
YAMAHA YZF R1
YAMAHA YZF R1
€ 3.500,- p/mnd klik hier
2003, 43250 Km
YAMAHA YZF R1
YAMAHA YZF R1
€ 5.990,- p/mnd klik hier
2003, 41456 Km
YAMAHA YZF R1
YAMAHA YZF R1
€ 2.999,- p/mnd klik hier
2004, 48947 Km
YAMAHA YZF R1
YAMAHA YZF R1
€ 3.590,- p/mnd klik hier
2004, 39009 Km
YAMAHA YZF R1
YAMAHA YZF R1
€ 4.350,- p/mnd klik hier
2004, 55884 Km
YAMAHA YZF R1
YAMAHA YZF R1
€ 4.890,- p/mnd klik hier
2004, 53590 Km
YAMAHA YZF R1
YAMAHA YZF R1
€ 4.950,- p/mnd klik hier
2004, 49606 Km
YAMAHA YZF R1
YAMAHA YZF R1
€ 4.990,- p/mnd klik hier
2004, 46571 Km
Een stukje historie: BMW in 1969 - Alle modellen die in 1969 op de markt kwamen droegen de typeaanduiding /5. Bovendien zou vanaf dit moment de cilinderinhoud af te leiden zijn van de typenaam. Zo kwam er de 500 cc-R 50/5, de 600cc-R 60/5 en de 750cc-R 75/5. Ontwerptechnisch was de serie een sprong vooruit. De motorfietsen waren dan ook helemaal nieuw ontwikkeld. Er was volop gebruikgemaakt van chroom en kleur, de frames hadden duidelijke kenmerken van het Norton Featherbed frame, met een aangebout achterframe, maar voortaan zonder de kogels voor de zijspanbevestiging. De uitlaten waren licht omhoog gebogen en droegen zo bij aan het moderne uiterlijk. De zweefzadels waren voorgoed afgezworen. De krukas draaide voortaan in glijlagers, evenals de drijfstangen. Een heel belangrijke wijziging was de verplaatsing van de nokkenas. Doordat die nu onder de krukas lag, konden de stoterstangen naar de onderkant van de cilinders verhuizen. Die cilinders kwamen daardoor hoger te zitten, waardoor er meer grondspeling ontstond en de hellingshoek in bochten groter werd. Bovendien kwam het zwaartepunt van de motor lager te liggen. De 6 Volt elektrische installatie was vervangen door 12 V. Alle modellen hadden een startmotor, hoewel ook nog een kickstarter was gemonteerd. Dankzij de verbeterde stuureigenschappen kon met name het topmodel R 75/5 meekomen met sterkere concurrenten zoals bijvoorbeeld de Honda CB 750 Four. Die leverde weliswaar 67 pk (de R 75/5 “slechts” 50), maar was ook 40 kg zwaarder dan de R 75/5. Bovendien waren de machines zo mogelijk nog degelijker en betrouwbaarder dan hun voorgangers. Dit was uiteraard bij de presentatie in 1969 nog niet bekend, maar is inmiddels duidelijk gebleken. Ook uiterlijk zag het motorblok er moderner uit. Met name de luchtfilterkast die helemaal geïntegreerd was in het motorblok, in tegenstelling tot de eerder toegepaste losse luchtfilterhuizen op de versnellingsbak. Er werden vóór duplextrommelremmen en achter simplexremmen toegepast.
Snel navigeren? Bekijk hier alle typen van YAMAHA

BT 1100 BULLDOG
BW 125
D'ELIGHT
FJ 1200
FJR 1300 AE
FJR 1300 AS
FJR 1300
FZ 1 FAZER ABS
FZ 1 FAZER
FZ 1 S FAZER
FZ 6 FAZER ABS
FZ 6 FAZER
FZ 6 S FAZER
FZ 600
FZ 750
FZ 8 FAZER
FZ 8
FZR 1000
FZR 600
FZS 1000 FAZER
FZS 600 FAZER
FZX 700
GTS 1000
MAJESTY 400
MT 01
MT 03 ABS
MT 03
MT 07
MT 09 SP
MT 09
MT 10
MT 125 ABS
NMAX
OVERIG
PW 50
RD 250
RD 350
RS 125
SCR 950
SR 400
SR 500
SY 250 SCORPA
SZR 660
TDM 850
TDM 900
TMAX DX
TMAX SX
TMAX
TR 1
TRACER 700 ABS
TRACER 900 ABS
TRACER 900 GT
TRACER 900
TRICITY
TRX 850
TTR 110 E
TTR 125
TTR 50
TTR 600
TY 250
VMAX
VP 300 VERSITY
WR 125
WR 250
WR 450 F
X CITY 250
X MAX 125
X MAX 250 IRON MAX ABS
X MAX 250
X MAX 300 ABS
X MAX 400 IRON MAX ABS
X MAX 400
XENTER 125
XJ 6 / DIVERSION
XJ 600 / DIVERSION
XJ 650
XJ 700
XJ 900 / DIVERSION
XJR 1200
XJR 1300 60TH ANNIVERSARY
XJR 1300
XS 650
XS 750 C
XSR 700 60TH ANNIVERSARY
XSR 700 ABS
XSR 900
XT 1200 Z/ZE SUPER TENERE
XT 125
XT 500
XT 550
XT 660 Z TENERE
XT 660
XT1200 Z/ZE WORLDCROSSER
XV 1000 VIRAGO
XV 1100 VIRAGO
XV 1600 WILD STAR
XV 1700 ROAD STAR
XV 1700 WARRIOR
XV 1900 (A) MIDNIGHT STAR
XV 250 VIRAGO
XV 535 VIRAGO
XV 700 VIRAGO
XV 750 VIRAGO
XV 920
XV 950 / R
XVS 1100 DRAGSTAR
XVS 1300
XVS 400 DRAGSTAR
XVS 650 DRAGSTAR
XVS 950
XVZ 1200
XVZ 1300
YBR 125
YFM 550 GRIZZLY
YFM 700 R SE
YFM 700 RAPTOR
YFM 80
YFM 90 R
YFZ 50
YP 250 MAJESTY
YP 400 MAJESTY
YX 600 RADIAN
YXZ 1000 R
YZ 125
YZ 250 F
YZ 250
YZ 450 F
YZ 85
YZF 1000 R THUNDERACE
YZF 250
YZF 450
YZF 600 R THUNDERCAT
YZF 750 R
YZF R 125
YZF R1
YZF R3
YZF R6
YZF R7
ZIJSPAN
© 2000 - 2018 Motoroccasion