Nieuwsbrief:

Motor zoeken

YAMAHA SELECT OCCASIONS
Merk:
Type:
Categorie:
Prijs:
-
Bouwjaar:
-
Tellerstand:
-
Meer opties
Zoeken
Reset

Top Motoren Selectie

Advertentie

Like ons op facebook

Sorteer op:
YAMAHA YZF R1
YAMAHA YZF R1
€ 2.950,- p/mnd klik hier
1998, 63429 Km
Merkdealer
Prijs per maand, klik hier
YAMAHA YZF R1
YAMAHA YZF R1
€ 2.980,- p/mnd klik hier
1998, 33890 Km
YAMAHA YZF R1
YAMAHA YZF R1
€ 2.990,- p/mnd klik hier
1998, 34300 Km
YAMAHA YZF R1
YAMAHA YZF R1
€ 3.250,- p/mnd klik hier
1998, 28537 Km
Merkdealer
Prijs per maand, klik hier
YAMAHA YZF R1
YAMAHA YZF R1
€ 2.390,- p/mnd klik hier
1999, 71823 Km
YAMAHA YZF R1
YAMAHA YZF R1
€ 2.890,- p/mnd klik hier
1999, 44032 Km
YAMAHA YZF R1
YAMAHA YZF R1
€ 1.950,- p/mnd klik hier
2000, 67000 Km
YAMAHA YZF R1
YAMAHA YZF R1
€ 1.990,- p/mnd klik hier
2000, 54903 Km
YAMAHA YZF R1
YAMAHA YZF R1
€ 3.250,- p/mnd klik hier
2000, 53811 Km
YAMAHA YZF R1
YAMAHA YZF R1
€ 3.445,- p/mnd klik hier
2000, 41787 Km
YAMAHA YZF R1
YAMAHA YZF R1
€ 2.450,- p/mnd klik hier
2001, 42035 Km
YAMAHA YZF R1
YAMAHA YZF R1
€ 2.990,- p/mnd klik hier
2001, 29752 Km
YAMAHA YZF R1
YAMAHA YZF R1
€ 3.450,- p/mnd klik hier
2001, 46479 Km
YAMAHA YZF R1
YAMAHA YZF R1
€ 4.249,- p/mnd klik hier
2001, 18511 Km
YAMAHA YZF R1
YAMAHA YZF R1
€ 2.850,- p/mnd klik hier
2002, 54100 Km
YAMAHA YZF R1
YAMAHA YZF R1
€ 3.490,- p/mnd klik hier
2002, 36155 Km
YAMAHA YZF R1
YAMAHA YZF R1
€ 3.500,- p/mnd klik hier
2002, 35000 Km
YAMAHA YZF R1
YAMAHA YZF R1
€ 3.750,- p/mnd klik hier
2002, 53581 Km
Merkdealer
Prijs per maand, klik hier
YAMAHA YZF R1
YAMAHA YZF R1
€ 3.995,- p/mnd klik hier
2002, 45745 Km
YAMAHA YZF R1
YAMAHA YZF R1
€ 2.850,- p/mnd klik hier
2003, 58160 Km
Wist u dat: In de motortaal "Belt" betekent: In de pioniersdagen van de motorfiets werd het achterwiel angedreven door een geheel van leer vervaardigde riem (belt). Vanaf de jaren twintig werd de belt voor ^primaire en secundaire aandrijving verdrongen door de ketting. Voor de achterwielaandrijving kwam later ook de cardanas. In de jaren tach≠tig werd de industriŽle riem opnieuw op motorfietsen toege≠past. De belt is tegenwoordig uitgevoerd in synthetisch rubber, versterkt met kunststofvezels en staalvlechtsel en voorzien van tanden. Inmiddels wordt de belt op een aantal motormodellen standaard gemonteerd als secundaire aandrijving. De voorde≠len boven de gewone ketting zijn: geringere slijtage, vermin≠derde noodzaak tot nastellen minder mechanisch lawaai en soepeler rijgedrag. Als primaire aandrijving heeft de belt de be≠perking dat zij niet in een volledig gesloten kast kan lopen in verband met de warmteontwikkeling.
Snel navigeren? Bekijk hier alle typen van YAMAHA
© 2000 - 2018 Motoroccasion